SPECIAL INVITATION!!!

Bersempena ulang tahun blog Nurul Wahab Depp yang kedua, kami ingin mengundang pembaca yang terpilih untuk sesi beramah mesra bersama Nurul Wahab Depp sendiri. Ini sebagai tanda penghargaan Nurul kepada semua pembaca yang sentiasa menyokong dan membaca blog ini. Kami hanya memilih enam follower yang bertuah dan sering memberi komen. Mereka adalah :

Nyonya Cyber

Niza Noordin

Hartini Ali

Maksu Hakim

Murni

Rosemawar

Kami sudah menghantar email kepada pihak anda dan sila beri jawapan dengan secepat yang mungkin. Bagi yang lain, jangan berkecil hati. Giliran anda akan tiba juga. Terima kasih kerana sentiasa membaca blog dan menyokong Nurul Wahab Depp.

SPECIAL INVITATION FROM NURUL DEPP!

28 Comments on “SPECIAL INVITATION!!!

  1. Saya harap dpt juga invitation dari Nurul… sbb suka baca yr blog walaupun tak pernah beri comment… seolah2 saya membaca novel… keep it up Nurul dgn tulisan yg tersusun dgn kata2 yg sedap dibaca dan mudah …. saya meminati Nurul waktu Nurul masih single lagi… dari Saya Siti Nurah @Fb Marsha Omar frm spore…💟💟💟💟

    • Salam Siti.
      Kami sudah email kepada anda tetapi email yang ada di blog salah kerana tidak delivered kepada anda. Jadi sila contact PA saya Ina Mohd di talian 017-935 3909 dengan segera. Jika tidak jemputan akan diberi kepada pembaca lain.
      Thank you

  2. alamak sis..selama ni i jadi silent reader jer..huhuhu lps nih kena selalu comment la nampaknya 🙂 saya siap subscribe lagi notification..hope ada peluang utk saya next time..for yang terpilih…tahniah

    • Salam Murni.
      Check email awak please… nampaknya awak juga bertuah! Hope to see you

  3. TQVM Sis Nurul for the invitation ….but am SO SORRY am UNABLE to come n join. I oredi reply ur email earlier.

    • Salam
      Alaaa.. Sayangnya.. Okay takpe. next year insyaallah.. Nampaknya tempat akak akan digantikan oleh pembaca yang lain hehehe

  4. nurul………..

    meleleh air mata saya tau..sebab saya yang terpilih tapi sangat sangat sedih sebab saya kena kerja that day dan memang tak boleh pergi.aduiii frusttt gilerr..teringin sangat nak jumpa nurul,suami and romeo jr zach…

    terus rasa sakit kepala sekarang..rezeki ada cuma nasib tarak ong lagi. walau bagaimanapun, saya tetap sokong nurul walau dari segi mana side pun.terima kasih kerana menghargai saya..

    saya tak pernah artis invite macam ni… rasa nak luruh jantung ni…btw, email nurul dan page blog ini saya dah printscreen siap2..sebagai kenangan..

    minta maaf sangat-sangat.. nurul really want tu hug u…uwaaaaaa….why dooonia begitu kijammm..

    apapun terima kasih sangat-sangat ..sangat-sangat…that make my day ..terima kasih..i tetap doakan u sentiasa bahagia dan dalam lindungan Allah..amin.

    • Laaaa…. sayangnya… saya Nak sangat jumpa awak Nor.
      Takpe. Takde rezeki Nak jumpa. Thanks a lot dear. Saya yang meleleh air liur Nak jumpa hehehe

    • Akak feel sama dgn sy… xsabar nak pergi. Tiba hari kejadian ada masalah anak.. ingat xjd pergi tp Alhamdulillah sampai jugak wlupun lmbt (sgt)..
      K.Nurul sgt2 sporting..layan dgn ramah…
      Sy minat k.nurul dah lama.sejak zaman nyanyi duet2. Skrg xpernah lepas baca blog.tgk intagram dan fb..

  5. Assalamualaikum
    Sy baru joint the group….wah sgt teruja bila nurul membalas komen peminat….mcm syokkk jer..nak jugak…heehee

  6. Tahniah Nurul. Cabaran paling besar bila ada blog pada saya adalah nak ‘updates selalu’ kan ? Hope Nurul sentiasa sukses selalu

  7. thanks Nurul coz sudi invite saya juga… terharu sgt2..saya suka baca blog nurul sbb bila baca tu rasa santai dan mcm dgr u bercerita jer dgn kita org..tak sangka pulak Nurul sudi pilih saya sbg tetamu.. insyaallah kita jumpa ptg nanti ya… btw kami sebenarnya minat awak sejak lama dulu tau.. lagu ‘Kerana Terluka” tu yg buat kami suka sgt2.. hahah sbb lagu tu masa kami tgh putus cinta hahahha kena pulak nama kami pun Nurul hahahah… ok jumpa ptg nanti ya! bye

    • Salam. Definitely will see you later Nurul! Terima kasih daun keladi. Sangat-sangat saya hargai! ♥

Leave a Reply

