GET FIT WITH NURUL WAHAB

Aku pasti ramai yang dah dengar tentang Get Fit with NW yang aku buat pada 13 Okt lepas. Ianya adalah salah satu komuniti servis yang aku lancarkan bagi membantu semua yang mempunyai masalah kegemukkan dan masalah kesihatan.

Lihat saja bagaimana telatah mereka yang telah mengikuti program pertama kali yang aku lakukan. Ramai juga yang semput!

Kepada yang nak join program ini, aku akan lakukan lagi pada 27 Okt ini di Taman Botanical Taman Tasik Perdana. Waktu berkumpul di sana ialah 7:30 pagi.

Kepada yang berminat, hantarkan email ke nurulwahab77@gmail.com dan sertakan butir-butir anda serta telefon number untuk kami hubungi! Terbuka kepada semua! Datang dan sertai program ini. Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan badan idaman kalian bersama personal trainer aku, iaitu Mia. She’s great!

Untuk melihat gambar yang terdahulu, sila klik PART 1 & PART 2

Antara aksi ku… Hehehehe…
One Comment on “GET FIT WITH NURUL WAHAB

  1. Pingback: RINDU DI HARI RAYA & SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA!! | New Life, New Style, New Rules!

Leave a Reply

